Αν παρατηρήσετε τις διαφημίσεις των ρολογιών θα δείτε ότι όλες δείχνουν την ίδια ακριβώς ώρα 10:09 με κάποιες εταιρίες που προέρχονται από την Ελβετία να δείχνουν 10:10. Πώς εξηγείται όμως αυτό; Αυτό οφείλετε σε μια παράδοση χρόνων που έχει γεννήσει 10δες ιστορίες συνωμοσίας και εξηγήσεις που δεν στερούνται φαντασίας. Φαίνεται πως οι πρώτες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 και του 1940 είχαν τη συγκεκριμένη ώρα και ελάχιστοι έχουν αποκλίνει έκτοτε από αυτό. Μάλιστα η Timex είναι μια από τις λίγες εταιρίες που αποφάσισε να αλλάξει την ώρα στις διαφημίσεις της όταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και να βάλει τις 8:20 άλλα γρήγορα το ξανάλλαξε στις 10.09.36. Επιπλέον εταιρίες κολοσσοί όπως η Rolex χρησιμοποιεί την ώρα 10:10:31 στις διαφημίσεις της ενώ η TAG Heuer, ορίζει την ώρα 10:10:37. Πολλοί πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη ώρα αναφέρεται στη δoλοφoνία του Αβραάμ Λίνκολν (που ήταν στις 10:15 και όχι στις 10:09 ή 10:10) ή στην ώρα του βομβαρδισμού της Χιροσίμα κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι είναι κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα από τους Ιλουμινάτι που για κάποιο λόγο…πρέπει να είναι στις διαφημίσεις ρολογιών. Η πραγματικότητα είναι πιο απλή και έχει να κάνει με την αισθητική και την παρουσίαση. Σύμφωνα με τους ωρολογοποιούς, η συγκεκριμένη ώρα λειτουργεί συμμετρικά, πλαισιώνοντας το όνομα της μάρκας χωρίς να κρύβει τα χαρακτηριστικά του ρολογιού ή σημαντικές λεπτομέρειες στα μοντέλα. Ο αριθμός των Ιαπώνων ανδρών που παραδέχονται ότι κάθονται στο κάθισμα της τουαλέτας ενώ ουρούν αυξάνεται σταθερά από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 και σήμερα πάνω από το 60 τοις εκατό των ανδρών φέρεται να ουρούν καθιστοί. Η Ιαπωνία φιλοξενεί τα πιο προηγμένα συστήματα τουαλέτας στον κόσμο, με αρκετούς κατασκευαστές να ανταγωνίζονται για την παροχή όλων των ειδών εξωφρενικών χαρακτηριστικών, όπως το ενσωματωμένο ασύρματο internet ή την ικανότητα εξ αποστάσεως συλλογής και ανάλυσης δειγμάτων ούρων και στη συνέχεια αποστολή των αποτελεσμάτων σε προεπιλεγμένο νοσοκομείο. Για να μάθουν τι θέλουν οι άνθρωποι και έτσι να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, κατασκευαστές καθισμάτων τουαλέτας όπως η Toto ή η Matsushita Electric Works πραγματοποιούν τακτικά έρευνες που αποκαλύπτουν μερικές περίεργες, αν και ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Για παράδειγμα, τα αποτελέσματα μιας έρευνας αποκάλυψαν πρόσφατα ότι οι περισσότεροι Ιάπωνες άνδρες ουρούν καθισμένοι στο κάθισμα της τουαλέτας. Αυτή η τάση έχει γίνει τόσο διαδεδομένη μεταξύ των Ιάπωνων ανδρών που υπάρχει ακόμη και ένας όρος για τους χρήστες του – «suwari-shon», ένα παιχνίδι με τις ιαπωνικές λέξεις «suwari» που σημαίνει «κάθομαι» και «shonben» που σημαίνει «ούρα». Η τάση αναφέρθηκε για πρώτη φορά στα τέλη της δεκαετίας του 1990, αλλά σταδιακά έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα από τότε. Η Lesley Maxwell, έχει τρία παιδιά και τρία εγγόνια και σίγουρα όταν τη βλέπεις δεν σκέφτεσαι την δική σου γιαγιά! Η 64χρονη έχει κάνει τρόπο ζωής τη γυμναστική. Ασκείται πέντε μέρες την εβδομάδα και συχνά μοιράζεται με τους followers της τις ασκήσεις που κάνει. «Το fitness δεν είναι απλά θέμα εμφάνισης. Είναι συναίσθημα. Και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να νιώθεις ότι έχεις ένα υγιές και γερό σώμα. Το θέμα είναι ότι κανένας δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά για σένα. Ακόμα και αν πληρώσεις κάποιον να το κάνει» λέει η 64χρονη. Όπως λέει: «Μπορούμε πραγματικά να αντιστρέψουμε τη διαδικασία γήρανσης μέσω της διατροφής και της αποτελεσματικής άσκησης. Το να χτίζουμε τους μύες, να καίμε το λίπος και να έχουμε ένα υγιές σώμα εξαρτάται από εμάς. Υπάρχουν δύο τρόποι γήρανσης: ο ένας είναι η χρονολογική ηλικία που είναι από την ημερομηνία γέννησής σας μέχρι σήμερα. Ο ο άλλος είναι η βιολογική ηλικία, η οποία είναι πιο συναρπαστική. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα νεότερο σώμα – να γίνουμε πιο αδύνατοι, πιο δυνατοί, πιο υγιείς». Πολλές παραδόσεις είναι καλό να μην χάνονται. Ακόμα κι αν είναι λίγο παράξενες. Όπως αυτή που διατηρείται στη Δανία, όταν κάποιος κλείσει τα 25 του και δεν έχει ακόμα παντρευτεί. Τα 25α γενέθλια συνήθως γιορτάζονται με αρκετό αλκοόλ και μεγάλη παρέα φίλων. Στη Δανία πάλι, αν κάποιος τα κλείσει και δεν έχει ανταλλάξει γαμήλιους όρκους, αναγκάζεται να υποστεί μια επίθεση με κανέλα. Οι φίλοι παίρνουν τον εορτάζοντα τον βάζουν σε μια καρέκλα κι αφού του βάλουν μια μάσκα στα μάτια αρχίζουν να του πετούν κανέλα, η οποία συνοδεύεται από νερό ή αυγά, ώστε να κολλήσει στο σώμα. Και αυτό δεν γίνεται μια φορά, αφού τον βάζουν να πλυθεί και ξαναρχίζουν από την αρχή. Σταματούν μόνο όταν τους τελειώσει η κανέλα και μόνο τότε, βγαίνουν σε κάποιο μπαρ ή κλαμπ για να γιορτάσουν με πιο συνηθισμένο τρόπο. Η συγκεκριμένη παράδοση κρατά εδώ και αιώνες. Από τότε που οι έμποροι μπαχαρικών γύριζαν όλη τη χώρα και λόγω των ταξιδιών τους παρέμεναν εργένηδες, επειδή δεν έμεναν ποτέ σε ένα μέρος για αρκετό καιρό ώστε να «νοικοκυρευτούν». Πολλοί από αυτούς δεν έβρισκαν ποτέ ταίρι, κι έτσι τους φώναζαν «Pebersvends», δηλαδή «άνδρες του πιπεριού». Οι γυναίκες που έμεναν άγαμες, από την άλλη, αποκαλούνταν «κόρες του πιπεριού». Βέβαια, κανείς δεν θεωρεί αναγκαίο στη Δανία να παντρευτεί κάποιος μέχρι τα 25 του. Η μέση ηλικία γάμου στη χώρα είναι 34,5 για τους άνδρες και 32 για τις γυναίκες. Άρα, η επίθεση με την κανέλα δεν θεωρείται τιμωρία, αλλά απλά μια ευκαιρία να κάνεις πλάκα σε κάποιον φίλο αλλά και να διατηρήσεις μια παράδοση αιώνων. Το θέαμα μπορεί να είναι αστείο, ωστόσο μάλλον κανείς δεν θα ήθελε να βρεθεί σε αυτή τη θέση. Σωστά;
Μια γυναίκα αποκάλυψε πως “έπιασε” τον σύντροφό της να την απατάει χάρη σε μερικές ηχογραφημένες εντολές που βρέθηκαν μέσω της έξυπνης συσκευής της Amazon, Alexa.
Η Jessica Lowman, μοιράστηκε ένα βίντεο από την επίμαχη ηχογράφηση που έληξε την σχέση της, στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok. Το κλιπ έγινε αμέσως viral, με τους περισσότερους χρήστες να δηλώνουν έκπληκτοι, καθώς δεν ήξεραν ότι η Alexa είχε την συγκεκριμένη δυνατότητα. Στο κλιπ η Jessica Lowman μοιράζεται στιγμιότυπα από μια εγγραφή οθόνης από τον λογαριασμό της στην Alexa, όπου μπορούν να αναπαραχθούν μεμονωμένα οι φωνητικές εντολές. Στο βίντεο ακούγεται μια άγνωστη γυναίκα να φωνάζει στο έξυπνο ηχείο “Alexa τι κάνεις τότε; Παίξτε το Power Trip από τον Miguel”. Αμέσως μετά, ο σύντροφος της Lowman ακούγετα να ζητά από την Alexa να παίξει το τραγούδι δυνατά, κάτι που φαινομενικά απέδειξε ότι ήταν μόνος με τη γυναίκα στο σπίτι τους. “Έτσι έπιασα τον πρώην μου να με απατά, δεν ήξερα καν ότι η Alexa τα αποθηκεύει αυτά”, έγραψε στην οθόνη του βίντεο η Jessica Lowman στο TikTok. Η απελευθέρωση του πραγματικού σεξ θα έπρεπε κανονικά να λειτουργεί αντίρροπα με την ανάπτυξη της βιομηχανίας πορνό. Λάθος. Γίνεται το ακριβώς αντίθετο. Mox PlayerΜιλάμε εν τέλει για δύο έννοιες, που όχι απλά δεν είναι αντικρουόμενες, αλλά μάλλον μοιάζουν να συμβαδίζουν και να λειτουργούν αλληλεπιδραστικά. Όσο πιο εύκολο γίνεται το σεξ στο κρεβάτι σου, τόσο πιο κοντά οδηγείται το κρεβάτι σου στο γραφείο που έχεις στήσει το pc σου. Ζούμε σε έναν πορνογραφικό μικρόκοσμο. Τον διαδικτυακό. Τσόντες παντού. Τσοντοσάιτ, διαφημίσεις, ιοί, κλικ δεξιά, κλικ αριστερά, όλα πορνό. Καλό; Κακό; Υποκειμενικό; Αντικειμενικό; Τα δεδομένα που προκύπτουν από τακτικές, σχετικές έρευνες, μπορείς να τα αμφισβητήσεις; Αποτελέσματα που δείχνουν ότι το πορνό δεν έχει μπει απλά στη ζωή μας. Είναι η ζωή μας. Σε άντρες και γυναίκες, σε 60χρονους και 12χρονους, στο σπίτι ή και στη δουλειά ακόμα, στον υπολογιστή, στο κινητό, στο tablet. Πόσο συχνά βλέπουμε πορνό; Ποια είναι τα κέρδη της βιομηχανίας πορνό; Πόσες ταινίες γυρίζονται κάθε χρόνο; Ποιες είναι οι προτιμήσεις του κοινού και ποιες οι πιο περιζήτητες σε αναζήτηση λέξεις; Τέτοιου είδους απορίες, συνολικά 15, σού λύνουμε με τα παρακάτω facts γύρω από την πιο κερδοφόρα και την πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη βιομηχανία στον κόσμο. Τον κόσμο του πορνό. Δες τες στις φωτογραφίες που ακολουθούν. 1.Η πορνογραφική λέξη με τη μεγαλύτερη αναζήτηση στην Αμερική είναι η λέξη «Creampie» σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Pornhub. Δεύτερη δημοφιλέστερη είναι το «Teen». 2.Η βιομηχανία πορνό έχει μεγαλύτερα κέρδη από το NFL και το NBA, αλλά και τα NBC, CBS και ABC μαζί! 3.Η βιομηχανία πορνό είναι η πιο κερδοφόρα στον κόσμο, περιλαμβάνοντας πορνεία του δρόμου, strip clubs, cyber sex και πορνογραφία. 4.13.000 βίντεο ενηλίκων παράγονται ετησίως, συγκεντρώνοντας πάνω από 13 δισεκατομμύρια δολάρια σε κέρδη. Συγκριτικά, το Χόλιγουντ, αυτό το χρόνο, κυκλοφόρησε 507 ταινίες και έκανε μόλις 8,8 δισεκατομμύρια. 5.Κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας υπάρχουν περίπου 30.000.000 μοναδικοί επισκέπτες που βλέπουν πορνό! 6.Σε παγκόσμιο επίπεδο, η λέξη «Teen» έχει τις περισσότερες αναζητήσεις. Πρόσφατη ανάλυση της Google έδειξε ότι οι αναζητήσεις για το «Teen Porn» τριπλασιάστηκαν περισσότερο από το 2005 έως το 2013 και αποτελώντας το ταχύτερα αναπτυσσόμενο είδος στην περίοδο αυτή. 7.Το ήμισυ του Διαδικτύου αποτελείται από πορνό και γενικότερα περιεχόμενο σχετικό με πορνογραφία. 8.Μελέτη του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ διαπίστωσε ότι τα περισσότερα παιδιά εκτίθενται σε πορνό για πρώτη φορά σε ηλικία 10 ετών. 9.Υπάρχουν πάνω από 68 εκατομμύρια καθημερινές αναζητήσεις για την πορνογραφία στις Ηνωμένες Πολιτείες, που είναι περίπου το 25% όλων των καθημερινών αναζητήσεων. 10.Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο κορυφαίος παραγωγός πορνογραφικών DVD. Δεύτερη μεγαλύτερη είναι η Γερμανία. 11.Το 88,2% των κορυφαίων πορνογραφικών σκηνών δείχνει επιθετικές πράξεις, όπου το 70% των περιστατικών διαπράττονται από άντρα. 12.Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι οι έφηβοι από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πορνό για να ανακαλύψουν το σεξ της πραγματικής ζωής. 13.Το 10% των ενηλίκων παραδέχεται ότι είναι εθισμένο στο πορνό 14.Κατά την προβολή πορνό, οι άνδρες επικεντρώνονται στο πρόσωπο μιας γυναίκας. Όχι στα οπίσθια, όχι στα πόδια, ούτε ακόμα-ακόμα και στο στήθος. 15.Στις ΗΠΑ, κάθε 39 λεπτά δημιουργείται μια νέα πορνογραφική ταινία. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|