«Η μουσική θεραπεύει, η ψυχαγωγία θεραπεύει. Και ελπίζω ότι κατά κάποιο τρόπο αυτή η ταινία είναι μια διαδικασία θεραπείας», είπε μεταξύ άλλων ο Ρόμπι Γουίλιαμς.
Η ταραχώδης ιστορία της ζωής του Βρετανού τραγουδιστή και τραγουδοποιού Ρόμπι Γουίλιαμς αποτέλεσε έμπνευση για τη μουσική ταινία «Better Man», στην οποία ο ποπ σταρ απεικονίζεται ως μαϊμού CGI. Το ημι-αυτοβιογραφικό δράμα παρακολουθεί τη διαδρομή του Γουίλιαμς από την παιδική του ηλικία μέχρι την παγκόσμια διασημότητα. Ο μουσικός, του οποίου οι μεγαλύτερες επιτυχίες ενσωματώνονται στην ταινία, δανείζει τη φωνή του στον πρωταγωνιστή. Τι είπε ο Ρόμπι Γουίλιαμς για την ταινία Παρευρισκόμενος στην πρεμιέρα της ταινίας στο Λονδίνο την Τετάρτη, ο Γουίλιαμς, ο οποίος ήταν επίσης το θέμα ενός ντοκιμαντέρ του Netflix πέρυσι, δήλωσε ότι το να μοιράζεται ιστορίες από την προσωπική του ζωή του είναι εύκολο. Μάλιστα, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κοινωνικοποιείται με τους γύρω του. «Δεν σταματάω ποτέ να ανοίγομαι για το παρελθόν μου. Έτσι κοινωνικοποιούμαι. Μου λες για το παιδικό σου τραύμα, σου λέω για το δικό μου παιδικό τραύμα και τα πάμε καλά. Είναι κάτι συνηθισμένο για μένα», δήλωσε ο Γουίλιαμς. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στη δύναμη της τέχνης, ενώ υποστήριξε πως αυτή είναι θεραπευτική. «Η μουσική θεραπεύει, η ψυχαγωγία θεραπεύει. Και ελπίζω ότι κατά κάποιο τρόπο αυτή η ταινία είναι μια διαδικασία θεραπείας για τους ανθρώπους. Ξέρω ότι είναι μια υψηλή φιλοδοξία και κάποιοι άνθρωποι στο σπίτι μπορεί να λένε ‘αχ, εντάξει, φυσικά’, αλλά το εννοώ». Η πλοκή του «Better Man» Η ταινία είναι «βασισμένη στην αληθινή ιστορία της ραγδαίας ανόδου, της δραματικής πτώσης και της αξιοσημείωτης ανάστασης του Βρετανού σούπερ σταρ της ποπ Ρόμπι Γουίλιαμς, ενός από τους μεγαλύτερους διασκεδαστές όλων των εποχών», όπως αναφέρεται στη σύνοψη. Το ‘Better Man’ παρουσιάζει τη διαδρομή του Ρόμπι Γουίλιαμς από την παιδική του ηλικία, ως το νεότερο μέλος του κορυφαίου boyband Take That, μέχρι τα απαράμιλλα επιτεύγματά του ως σόλο καλλιτέχνης που σπάει ρεκόρ – ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει τις προκλήσεις που μπορεί να φέρει η τεράστια φήμη και επιτυχία. Περιγράφει επίσης τα σκαμπανεβάσματα της σχέσης του με την τραγουδίστρια των All Saints Νικόλ Απλτον και τις διαμάχες με τον Γκάρι Μπάρκλοου των Take That και τους αδελφούς Λίαμ και Νόελ Γκάλαχερ των Oasis. Η σκηνοθεσία και το σενάριο της ταινίας Σε σκηνοθεσία και σε σενάριο του σκηνοθέτη της ταινίας «The Greatest Showman», Μάικλ Γκρέισι, το «Better Man» γεννήθηκε από μια σειρά άτυπων συνεντεύξεων στο στούντιο ηχογραφήσεων του Γουίλιαμς που αρχικά δεν προορίζονταν για ταινία. Η ιδέα για την ασυνήθιστη προσέγγιση της ταινίας ήρθε φυσικά, δήλωσε ο Γκρέισι. Την CGI εκδοχή της μαϊμούς του Γουίλιαμς υποδύεται ο ηθοποιός Τζόνο Ντέιβις. «Για κάποιον που βλέπει τον εαυτό του ως μια μαϊμού που δίνει παραστάσεις, ήταν πολύ λογικό», δήλωσε ο Γκέισι. «Νομίζω ότι βλέπεις περισσότερο τον Ρόμπι στη μαϊμού. Νομίζω ότι έχεις περισσότερη ενσυναίσθηση για τον πίθηκο και νομίζω ότι δημιουργικά το κάνει πραγματικά συναρπαστικό». Ο Γουίλιαμς, ο οποίος κυκλοφόρησε ένα νέο τραγούδι από το soundtrack της ταινίας με τίτλο «Forbidden Road» την περασμένη εβδομάδα και θα ξεκινήσει μια περιοδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη το 2025, προανήγγειλε περισσότερη νέα μουσική. «Θα βγει νέα μουσική, ανάλογα με το πόσο καλά θα πάει η ταινία. Αν η ταινία πάει πολύ καλά, νωρίτερα, αν όχι, αργότερα». Το «Better Man» ξεκινά την παγκόσμια κινηματογραφική του προβολή στις 25 Δεκεμβρίου. *Πηγή: Reuters
0 Comments
Η Σερ αποκάλυψε πως το όνομα της ήταν αποτέλεσμα της πίεσης που δέχτηκε η μητέρα της από τη νοσοκόμα στο μαιευτήριο.
Το όνομα «Σερ» αισθάνεται κανείς πως το γνωρίζει από πάντα. Είναι σαν αυτές τις δηλώσεις που παίρνει κανείς ως θέσφατα σε όλη του τη ζωή, ίσως. Σαν να ήταν πάντα εκεί, σαν να εννοείται ότι δεν συνοδεύει το όνομα κάποιο επίθετο, και κανείς να μη σκέφτεται ότι κάτι τέτοιο θα ήταν παράλογο. Η γνωστή τραγουδίστρια κυκλοφόρησε πρόσφατα τον πρώτο τόμο του βιβλίου της «Cher: The Memoir» και ένας κυκεώνας αποκαλύψεων για την προσωπική της ζωή ξετυλίγεται μπρος τα μάτια μας. Έφτασε όμως η μέρα που αποκαλύφθηκε τελικά για ποιον λόγο η Σερ λέγεται Σερ. Σκέτο. Πως κατέληξε να είναι η «Σερ» Η τραγουδίστρια έγραψε στα απομνημονεύματά της, που κυκλοφόρησαν στις 19 Νοεμβρίου, πόσο «σοκαρισμένη» ήταν όταν «αποφάσισε να αλλάξει νομικά το όνομά της σε Σερ». Όπως υποστηρίζει στο βιβλίο της η βραβευμένη με Grammy καλλιτέχνιδα, αυτή , καθόλη τη διάρκεια της ζωής της πίστευε πως την έλεγαν Σέριλιν, μέχρι τη στιγμή που πήγε τελικά να αλλάξει το όνομά της σε Σερ. Η Σερ ήθελε να βγάλει από πάνω της κάθε τι που θα μπορούσε να συνδέει την ύπαρξη της με κάποιον άνδρα. Η τραγουδίστρια το 1979 ήθελε να αφήσει πίσω της τα τέσσερα επώνυμα του πατέρα της Τζον Πολ Σαρκισιάν, του πατριού της Γκίλμπερτ Λαπιέρ και των πρώην συζύγων της Γκρεγκ Αλμαν και Σόνι Μπονο. «Είναι καλύτερα για μένα από το να αναρωτιούνται οι άνθρωποι αν πρέπει να με φωνάζουν κυρία Άλμαν ή κυρία Μπόνο ή κυρία Μπόνο Άλμαν ή δεσποινίς Σερ ή οτιδήποτε άλλο», εξήγησε τότε στο «The Tonight Show With Johnny Carson». Το σοκ στο ληξιαρχείο Τότε, αποφασισμένη πια, πήγε στο ληξιαρχείο για να πραγματοποιήσει τη αλλαγή του τόσο ήθελε στο όνομα της. Μα έκπληξη όμως είδε πως στο πιστοποιητικό της γέννησής της, το αναγραφόμενο όνομα δεν ήταν Σέριλιν, όπως πίστευε μέχρι τότε πως είναι, αλλά Σέριλ. Και έπαθε σοκ. Σοκαρισμένη, απευθύνθηκε στη μητέρα της για να διαλευκάνει το μυστήριο. Η μητέρα της τραγουδίστρια, Γζόρτζια Χολτ, ζήτησε από την κόρη της να «την αφήσει ήσυχη» μετά την ανακάλυψη. Η λύση του μυστηρίου Η Σερ εξηγησε πως η μητέρα της είχε περάσει πάρα πολύ δύσκολα κατά τη διάρκεια του τοκετού, ενώ η νοσοκόμα στο μαιευτήριο την πίεζε για μια απάντηση. «Η μητέρα μου δεν είχε ιδέα πώς να με ονομάσει, αλλά η νοσοκόμα επέμενε να πάρει μια απάντηση και έτσι της είπε: ‘Λοιπόν, η Λάνα Τέρνερ είναι η αγαπημένη μου ηθοποιός και το κοριτσάκι της λέγεται Σέριλ. Το όνομα της μητέρας μου είναι Λίντα, οπότε τι θα λέγατε για Σέριλιν;’», είπε η Σερ. Λίαμ Πέιν: Τον κλείδωσαν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και προσπάθησε να διαφύγει από το μπαλκόνι26/11/2024
Ο Λίαμ Πέιν είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να διαφύγει με αντίστοιχο τρόπο κατά την περίοδο συνεργασίας του με τους One Direction.
Νέα αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την υπόθεση του θανάτου του Λίαμ Πέιν. Ο τραγουδιστής «έφυγε» από τη ζωή μετά από πτώση από τον 3ο όροφο του ξενοδοχείου στο Μπουένος Άιρες όπου διέμενε. Πρίν λίγες μέρες, υλικό από τις κάμερες ασφαλείας του ξενοδοχείου δημοσιεύτηκε από την Daily Mail με την ηλεκτρονική χρονοσήμανση να δημιουργεί ερωτηματικά σε σχέση με τις συνθήκες της πτώσης του μουσικού ο οποίος ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών. O Λίαμ Πέιν προσπαθούσε να ξεφύγει από το μπαλκόνι του δωματίου του Τώρα, μαρτυρίες σε συνδυασμό με το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας, την κλήση στο 911 και την έκθεση της αστυνομίας, οδηγούν στο συμπέρασμα πως ο Λίαμ Πέιν προσπάθησε να βγει από το δωμάτιο του ξενοδοχείου του μέσω του μπαλκονιού στον τρίτο όροφο όταν έχασε τη ζωή του πέφτοντας, σύμφωνα με το TMZ. Το TMZ εξασφάλισε βίντεο από την κάμερα ασφαλείας του λόμπι του ξενοδοχείου CasaSur Palermo στο Μπουένος Άιρες, που τραβήχτηκε λίγες στιγμές πριν από τον θάνατο του τραγουδιστή. Στα πλάνα – που τραβήχτηκαν την ώρα που ο Λίαμ φέρεται να προκαλούσε αναστάτωση και να είχε «αλλοπρόσαλλη» συμπεριφορά στον χώρο του ξενοδοχείου – τρεις υπάλληλοι φαίνονται να τον οδηγούν πίσω στο δωμάτιό του. Τον κλείδωσαν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου Σύμφωνα με το TMZ, ο Λίαμ Πέιν πάλεψε με τους υπαλλήλους που προσπαθούσαν να τον αναγκάσουν να επιστρέψει στο δωμάτιό του. Ο ίδιος έχει μιλήσει στο παρελθόν για το πώς του ήταν δύσκολο να βρίσκεται κλειδωμένος σε δωμάτια ξενοδοχείου, όπως συνέβαινε συχνά κατά την εποχή των One Direction. Θυμίζουμε ότι ο Λίαμ Πέιν είχε μιλήσει ανοιχτά για το γεγονός πως η εν λόγω συμπεριφορά των υπευθυνων για το συγκρότημα τον είχε ωθήσει στην κατανάλωση ουσιών και αλκοόλ. Στο βίντεο φαίνεται ένας υπάλληλος να χρησιμοποιεί ένα κλειδί για να ανοίξει την πόρτα του Λίαμ και να τον κλείνει μέσα. Είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να διαφύγει με τον ίδιο τρόπο Το TMZ ανέφερε επίσης ότι ο Λίαμ είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να διαφύγει μέσω μπαλκονιών, αναφέροντας ένα περιστατικό τον Σεπτέμβριο, όταν φέρεται να χρησιμοποίησε έναν σωλήνα για να κατέβει από δωμάτιο σε ενοικιαζόμενο σπίτι στη Φλόριντα. Στην κλήση στο 911 από την Αργεντινή, οι υπάλληλοι εξέφρασαν ανησυχία για την κατάσταση στο μπαλκόνι, λέγοντας: «Δεν ξέρω αν η ζωή του μπορεί να κινδυνεύει. Είναι σε ένα δωμάτιο με μπαλκόνι και, ε, φοβόμαστε λίγο», σύμφωνα με τον ιστότοπο. Παρά τις ανησυχίες, ο Λίαμ έμεινε στο δωμάτιο, ενώ πηγές δήλωσαν ότι πιστεύουν πως το ξενοδοχείο ενδιαφερόταν περισσότερο για την αναστάτωση στο λόμπι παρά για την ασφάλεια του τραγουδιστή. Μια τσάντα με χάπια και αλκοόλ Όταν βρέθηκε το σώμα του τραγουδιστή του, φορούσε καπέλο, το οποίο δεν είχε στη λήψη από τις κάμερες ασφαλείας του λόμπι. Επίσης, είχε μια τσάντα στον ώμο που δεν είχε πριν, κάτι που υποστηρίζει τη θεωρία ότι προσπαθούσε να διαφύγει από το μπαλκόνι παίρνοντας τα πράγματά του. Στην έκθεση της αστυνομίας αναφέρεται πως μια άλλη τσάντα του Πέιν – που περιείχε ένα σημείωμα με την ένδειξη «για τον Λίαμ», χάπια και ένα μπουκάλι ουίσκι – βρέθηκε στο μπαλκόνι του δεύτερου ορόφου. Εκτιμάται ότι άφησε την τσάντα πριν προσπαθήσει να κατέβει στον δεύτερο όροφο, από όπου θα μπορούσε να πηδήξει στο έδαφος πιο εύκολα. Το ξενοδοχείο, όταν ρωτήθηκε, απάντησε «Ουδέν σχόλιο», σύμφωνα με την ιστοσελίδα. *Πηγή: TMZ
Sean «Diddy» Combs: Τραγουδίστρια ισχυρίζεται πως είδε ανήλικα άτομα στα λεγόμενα «Freak-Offs»13/11/2024
Σύμφωνα με την τραγουδίστρια, Τανέα Ουάλας, τα ανήλικα άτομα στα πάρτι του «Diddy» ήταν ντυμένα προκλητικά. - «Μικροί άνθρωποι που δεν έπρεπε να είναι εκεί. Είναι κρίμα»
Μετά τις τελευταίες αποκαλύψεις για την χλιδάτη μεν, αποκρουστική δε, διακόσμηση των «freak-off» δωματίων των πάρτι του Sean «Diddy» Combs, σύμφωνα με τις οποίες σε κάθε γωνία μπορούσε κανείς να δει ανθρώπους να κάνουν σεξ, νέες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας. H Τανέα Ουάλας αποκάλυψε νέες πληροφορίες για τα διάσημα πάρτι του Diddy. Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια και συνθέτρια έδωσε μια συνέντευξη στα πλαίσια της εκπομπής του Tubi, «TMZ Presents: The Downfall of Diddy: Inside the Freak-Offs» και περιέγραψε τη δική της εμπειρία της από πάρτι του 2018. Στην περιγραφή της γυναίκας υπονοείται ότι ανήλικοι να ήταν παρόντες σε αυτά. Τι είπε για τα πάρτι η Τενέα Ουάλας «Ήμουν σε ένα από τα Freak-Offs του Diddy το 2018», είπε η Τανέα Ουάλας και πρόσθεσε: «Κοίταξα δεξιά μου και στη γωνία και σκέφτηκα ‘αυτοί είναι νάνοι;’. Καθώς βρίσκονταν άνθρωποι γύρω τους που τους περνούσαν κατά πολύ σε ύψος και προσπαθούσαν να κρύψουν ό,τι έκαναν. Ήταν μαζεμένοι πάρα πολλοί μαζί». Η ίδια τόνισε πως τελικά δεν επρόκειτο για νάνους, αλλά για «μικρά ανθρωπάκια» που φορούσαν «κόκκινο κραγιόν κι ήταν ντυμένα σαν τις Harajuku Barbies». Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια, τα ανήλικα άτομα ήταν ντυμένα με «πολύ αποκαλυπτικό και σέξι ρουχισμό». Όταν ο ιδρυτής του TMZ, Harvey Levin, τη ρώτησε τι έκαναν οι «μικροί άνθρωποι», εκείνη δίστασε να απαντήσει, λέγοντας εν τέλει πως προσπαθούσαν να καλύψουν όσα έκαναν. «Μικροί άνθρωποι που δεν έπρεπε να είναι εκεί. Είναι κρίμα». Επιπλέον, σημείωσε ότι δεν έπρεπε να βρίσκονται στο πάρτι, το οποίο ήταν για ενήλικες. Όταν πιέστηκε από τον Levin να απαντήσει αν αυτοί οι «μικροί άνθρωποι» ήταν ανήλικοι, εκείνη απέφυγε ξανά να δώσει ξεκάθαρη απάντηση, ζητώντας από τον Levin «πιάσει» το νόημα από τα λεγόμενα της ως έχουν, έτσι ώστε να μην μπλέξει σε προβλήματα. «Δεν θέλω να πω ότι ήμουν μάρτυρας σε τέτοια τρελά πράγματα, αλλά έχουμε όλοι κοινή λογική», ανέφερε η Ουάλας και συμπλήρωσε: «Μικροί άνθρωποι που δεν έπρεπε να είναι εκεί. Είναι κρίμα». Η συγκεκριμένη εκπομπή έρχεται στο προσκήνιο λίγες ημέρες μετά τις καταγγελίες για τα «Freak-Offs», όπου αρκετά άτομα ανέφεραν ότι είχαν ναρκωθεί, βιαστεί και κακοποιηθεί σεξουαλικά σε πάρτι του Κομπς. Οι καταγγελίες αυτές εξετάζονται στο πλαίσιο των κατηγοριών που έχουν απαγγελθεί εναντίον του ράπερ για εκβιασμό, sex trafficking και κακοποίηση. (photo) Η Nicki Minaj ντυμένη ως Harajuku Barbie. Πηγή: https://www.instagram.com/nickiminaj
Με μια ανάρτηση στην επίσημη σελίδα του στο Facebook έγιναν γνωστά τα αίτια του θανάτου του Πολ Ντι Άνο.
Ήταν 21 Οκτωβρίου 2024 όταν μια είδηση έκανε τον γύρο του διαδικτύου και σκόρπισε τη θλίψη στους φίλους της metal μουσικής σκηνής. Ο Πολ Ντι Άνο, ο άνθρωπος που είχε συνδέσει το όνομα και τη φωνή του με τα δύο πρώτα άλμπουμ των Iron Maiden, είχε φύγει από τη ζωή σε ηλικία 66 ετών. Όπως ήταν αναμενόμενο χιλιάδες ήταν αυτοί που έσπευσαν να πουν το δικό τους «αντίο» στον μουσικό που δεν έκανε ποτέ την καριέρα που όλοι περίμεναν στις αρχές της δεκαετίας του ’80, ενώ ανθρωπου που προτίμησε να χαθεί μέσα στα πάθη και τους δαίμονές του, παρά να γίνει ένας σταρ της μουσικής. Σήμερα, περίπου τρεις εβδομάδες μετά από τη μέρα που άφησε την τελευταία του πνοή, έγινε γνωστή και η αιτία του θανάτου του Πολ Ντι Άνο. Με μια ανάρτηση που έγινε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook και με την άδεια της οικογένειά του, αποκαλύφθηκε ο θάνατός του οφειλόταν σε μια πληγή στο περικάρδιο. «Αγαπητοί οπαδοί και φίλοι, Λάβαμε την άδεια από την οικογένεια του Πολ Ντι Άνο να σας μεταφέρουμε την είδηση για την αιτία θανάτου του Paul, καθώς παραδόθηκαν τα αποτελέσματα της νεκροψίας. Οι αδερφές του Cheryl και Michelle επιβεβαίωσαν τα εξής: «Είχε μία πληγή στον περικάρδιο που είχε γεμίσει αίμα του από την κεντρική αρτηρία και αυτό έκανε την καρδιά να σταματήσει». Ο θάνατος του Paul ήταν ακαριαίος και ελπίζουμε ανώδυνος. Ας αναπαυθεί εν ειρήνη. Αυτό το Σαββατοκύριακο, πραγματοποιήθηκε μία συναυλία εις μνήμην του στο Underworld Camden, όπου παρευρέθηκαν πολλοί από τους οπαδούς, τους φίλους, τους συναδέλφους και μέλη της οικογένειας του Πολ. Με ένα υπέροχο σετ, οι συνάδελφοί του στην μουσική αποχαιρέτησαν επάξια τον φίλο τους».
Η Μαράια Κάρεϊ ισχυρίστηκε στα απομνημονεύματα της ότι ο αδελφός της διακινούσε ναρκωτικά
Η Μαράια Κάρεϊ θα ανακριθεί ενόρκως στις 17 Ιανουαρίου από τη νομική ομάδα του αδελφού της Μόργκαν Κάρεϊ. Ο αδελφός της Μαράια Κάρεϊ ισχυρίζεται ότι όσα έγραψε η σταρ για τον ίδιο στην αυτοβιογραφία της είναι ψέματα. Η 55χρονη Μαράια Κάρεϊ είναι σε αντιμαχίες με τον αδελφό της από το 2021. Η τραγουδίστρια πρέπει να εμφανιστεί αυτοπροσώπως για τη βιντεοσκοπημένη συνέντευξη, ανέφερε η Sun. Ο Μόργκαν Κάρεϊ κατέθεσε μήνυση εις βάρος της σχεδόν τέσσερα χρόνια πίσω, ισχυριζόμενος ότι οι αναφορές στο πρόσωπο του που έχουν συμπεριληφθεί στην βιογραφία της Μαράια Κάρεϊ, «The Meaning of Mariah Carey» (2020) είναι αναληθείς. Στην έκδοση η Μαράια Κάρεϊ ισχυρίζεται ότι ο αδελφός της Μόργκαν ήταν κακοποιητικός απέναντι στην ίδια και την οικογένεια της, είχε βίαιη συμπεριφορά και ξεσπάσματα και διακινούσε ναρκωτικά τη δεκαετία του 1980 όταν εργαζόταν σε νυχτερινό κέντρο της Νέας Υόρκης. Η Μαράια Κάρεϊ γράφει ότι ο Μόργκαν Κάρεϊ είχε περάσει χρόνο στη φυλακή.«Ήμουν ένα μικρό κορίτσι με ελάχιστες αναμνήσεις από έναν μεγάλο αδελφό που με προστάτευε», γράφει η σταρ. «Συχνότερα ένιωθα ότι έπρεπε να με προστατεύσω από αυτόν παρά το αντίθετο. Μερικές φορές έπιανα τον εαυτό μου να προστατεύει και τη μητέρα μου από αυτόν». Στις σελίδες του βιβλίου αναφέρεται στον Μόργκαν Κάρεϊ ως «πρώην αδελφό». Ο Μόργκαν «προμήθευε με διακριτικότητα πούδρα για τα πάρτι των όμορφων ανθρώπων» γράφει στο βιβλίο της.Ο Μόργκαν Κάρεϊ αρνείται τους ισχυρισμούς της αδελφής του ως «ψευδείς και δυσφημιστικούς», και δήλωσε ότι του προκάλεσαν «συναισθηματική δυσφορία» και «σοβαρή βλάβη» στην εικόνα του. Η νομική ομάδα του αδελφού της Κάρεϊ (με τον οποίο η ίδια φέρεται να μην έχει σχέσεις από το 1994) διευκρίνησε στην The Sun US, ότι ο Μόργκαν Κάρεϊ «δεν ζηλεύει την τεράστια καλλιτεχνική και προσωπική επιτυχία της αδελφής του, έχει απολαύσει τις δικές του επιτυχίες τόσο επαγγελματικές όσο και προσωπικές και πάντα της ευχόταν το καλύτερο». «Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι η Mαράια ‘κατασκεύασε’ απαξιωτικά στοιχεία για τον αδελφό της προκειμένου να προσελκύσει αναγνωστικό κοινό στην έκδοση» είπε ο δικηγόρος του Μόργκαν Κάρεϊ, Ρίτσαρντ Άλτμαν.«Ο αδελφός της είναι σε πένθος. Εξακολουθεί να θρηνεί τους θανάτους της αδελφής και της μητέρας του, θάνατοι για τους οποίους πρώτα έμαθε όχι από εκείνη, αλλά από τον δικηγόρο της στον δικό του. Το πιο αποκαρδιωτικό είναι ότι η Μαράια, αφού έβλαψε σημαντικά τον Μόργκαν με τα λόγια της, υποδύεται το θύμα. Το κοινό θα μάθει την πραγματική αλήθεια πίσω από τη σχέση τους και ποιο είναι το πραγματικό θύμα μετά την εμφάνιση της» πρόσθεσε.
«Είμαι ικανή να βρω τη χαρά και την ευτυχία και μόνη μου. Το να βρίσκομαι σε μια σχέση δεν με καθορίζει», δήλωσε η Τζένιφερ Λόπεζ.
Ο χωρισμός της Τζένιφερ Λόπεζ και του Μπεν Άφλεκ είναι γεγονός – και μάλιστα ένα γεγονός που μας έχει απασχολήσει όλη τη σεζόν. Το διαζύγιο αυτό, η αλήθεια είναι, είναι από τα λιγότερο πολιτισμένα από όσα έχουμε δει. Κι ενώ πριν λίγες μέρες ο Μπεν Άφλεκ εκθείασε την πρώην σύζυγό του για την ερμηνεία της στην ταινία «Unstoppable» μέσω ενός video call στο Entertainment Tonight, η σταρ του Χόλυγουντ συνεχίζει αμείλικτα να λέει το πόσο σημαντικός είναι ο χρόνος που περνάει για «γιατρέψει την πληγή» του χωρισμού, πόσο δύσκολο της είναι, πόσο-μα-πόσο απαράδεκτη ήταν η συμπεριφορά του πρώην συζύγου της κ.ο.κ. Τι δήλωσε η Τζενιφερ Λόπεζ για το πώς νιώθει τώρα είναι singleΜετά από όλες αυτές τις βαριές δηλώσεις, την περιγραφή του ρόλου της μουσικής στη ζωή της που τη θεραπεύει μετά το σοκ του διαζυγίου, μια πηγή που βρίσκεται στον στενό κύκλο της «Jenny from the block» μίλησε στο US Weekly και δήλωσε πως η Λόπεζ προς το παρόν απολαμβάνει την ελευθερία της. «Το να βρίσκομαι σε μια σχέση δεν με καθορίζει» Η Τζένιφερ Λόπεζ, από την άλλη, μίλησε η ίδια πρόσφατα στο περιοδικό Interview, για το πώς νιώθει «μόνη» χωρίς σύντροφο. Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια, δεν πρόκειται απλά για μια φάση της ζωής της της που απολαμβάνει την ελευθερία της, αλλά για μια φάση ζωής που είναι έτοιμη να βγει ραντεβού χωρίς όμως τους ετεροκαθορισμούς της δέσμευσης. «Είμαι ικανή να βρω τη χαρά και την ευτυχία και μόνη μου. Το να βρίσκομαι σε μια σχέση δεν με καθορίζει. Δεν μπορώ να ψάχνω την ευτυχία σε άλλους ανθρώπους», δήλωσε η γνωστή τραγουδίστρια. Η Τζένιφερ Λόπεζ είναι έτοιμη να προχωρήσει μετά τον χωρισμό της από τον Μπεν Άφλεκ«Ποτέ δεν έδειχνε ή δεν ένιωθε καλύτερα και είναι έτοιμη να βγει ξανά ραντεβού», αποκάλυψε πηγή από το περιβάλλον της. «Δεν ψάχνει για μια σοβαρή σχέση, προς το παρόν, αλλά θέλει να διασκεδάσει», πρόσθεσε. «Δεν μπορώ να ψάχνω την ευτυχία σε άλλους ανθρώπους» «Ο χωρισμός με τον Μπεν την ταρακούνησε πραγματικά», δήλωσε η πηγή. «Ήταν συντετριμμένη και έδειξε ένα γενναίο πρόσωπο τις εβδομάδες που ακολούθησαν μετά τον χωρισμό. Αλλά μετά κάτι άλλαξε. Αποφάσισε να προχωρήσει. Το μεγάλο ερώτημα τώρα είναι: Με ποιον θα βγει μετά;», κατέληξε.
Η Άννα Βίσση έδωσε μια συνέντευξη εφ'όλης της ύλης στο διαδικτυακό κανάλι του YouTuber, Fipster
«Το πιο ακραίο ψέμα που έχει γραφτεί για εμένα είναι ότι έχω πεθάνει από AIDS και με έφερναν με κασκέτο από την Αγγλία στην Ελλάδα. Με τον Καρβέλα μαζί. Ότι πεθάναμε. Ήταν χοντρό ψέμα. Ήταν πολύ παλιά» είπε ανάμεσα σε άλλα η Άννα Βίσση στη συνέντευξη που παραχώρησε στο διαδικτυακό κανάλι του YouTuber Fipster. Η σταρ της μουσικής σκηνής Άννα Βίσση παραχώρησε τη συνέντευξη στο Λονδίνο όπου και βρέθηκε στο πλαίσιο της sold out εμφάνισής της στο London Palladium. Aκολουθούν κάποια highlights: Σε ερώτηση για τα αρνητικά σχόλια και κατά πόσο την αφορούν, η Άννα Βίσση είπε: «Και ναι και όχι. Μπορεί να τσιμπήσω λίγο, αλλά μετά λέω ‘Τι ασχολείσαι;’. Έτσι κι αλλιώς ό ,τι και να κάνεις θα πουν για σένα. Μπορεί πιο παλιά να ασχολιόμουν πιο πολύ, να με στενοχωρούσε πιο πολύ, αλλά πάντα ήμουν στον κόσμο μου. Ήμουν ονειροπαρμένο κορίτσι». «Τώρα δεν το βλέπω όλο αυτό και νομίζω ότι κανένας άνθρωπος δεν πρέπει να το βλέπει» πρόσθεσε παρακινώντας όλους να μη δίνουν σημασία στην κακόβουλη κριτική. «Δεν μπορεί κανείς να κρίνει κανέναν και δεν είναι σωστό. Δεν το βρίσκω ευγενικό, δεν το βρίσκω πολιτισμένο, δεν το βρίσκω έξυπνο, δεν το βρίσκω τίποτα». Μιλώντας για τον ηλικιακό ρατσισμό η Άννα Βίσση είπε: «Συνέχεια, και τώρα στα social. Δεν είναι πολλοί αλλά δεν χρειάζεται να τους απαντήσω εγώ. Τους απαντούν οι φανς μου, έξαλλοι». «Ποιος σου είπε ότι δεν μπορώ να βγω έξω με μια σχέση μου; Μπορώ, απλά δεν έχω σχέση. Έχω βγει πολλές φορές με σχέσεις μου, δεν είναι ότι κρύβω κάτι. Κακό είναι να έχεις σχέση; Δεν τα πιστεύω αυτά, πρέπει να είσαι αληθινός σε όλα σου. Δεν σκέφτομαι ότι θα με βγάλουν φωτογραφίες, με έχουν βγάλει πολλές φορές», εξομολογήθηκε. «Αν ο άλλος είναι κουτσομπόλης, το κρύβεις. Μου συμβαίνει ό,τι ακριβώς συμβαίνει σε μια κανονική γυναίκα. Και σινεμά θα πάω και στον δρόμο θα περπατήσω και σε λούνα παρκ», πρόσθεσε. Η αρχή και το αποκορύφωμα Αναφερόμενη στο ξεκίνημα της η Άννα Βίσση εξομολογήθηκε μια σκανταλιά και το συμβόλαιο με τον εαυτό της. «Στα 12 είπα ψέματα και πήρα το πρώτο βραβείο σε τηλεοπτικό διαγωνισμό με την αδελφή μου και από εκεί ξεκίνησε η καριέρα με τις αδελφές Βίσση. Ο εαυτός μου, μού είπε: ‘Μια μέρα, Άννα, θέλω να τραγουδήσεις στο Royal Albert Hall και το Καλλιμάρμαρο να το γεμίσεις’. Και το έκανα» είπε. «Ήμουν 5-6 χρονών και τραγούδαγα σε κόσμο. Σαν να μην υπήρχε ο κόσμος και υπήρχε μόνο η επιθυμία μέσα μου να τραγουδήσω. Δεν περφορμάριζα για αυτούς, περφορμάριζα για τον εαυτό μου, ψαχνόμουν, ήθελα να δω τι αισθάνομαι με όλο αυτό που λέγεται μαγεία της μουσικής. Θυμάμαι ήταν μια ορχήστρα πίσω, τους σταμάταγα, τους άλλαζα τόνους. Δεν ντρεπόμουν καθόλου, μόνο όταν έκανα λάθος» μοιράστηκε η δημοφιλής ερμηνεύτρια. Για την εμφάνιση της στο Καλλιμάρμαρο, η Άννα Βίσση σχολίασε: «Αποκορύφωμα ήταν το Καλλιμάρμαρό. Το εισέπραξα σαν να ήταν ο καθρέφτης μου. Όλος αυτός ο κόσμος και όλο αυτό που μου έδωσε… Θαυμασμό έχω εισπράξει πάρα πολύ στη ζωή μου. Έχω εισπράξει και αμφισβήτηση. Άλλος έλεγε αυτό, άλλος το άλλο. Γνώμες για εμένα. Αλλά αυτό που πιστεύω ότι είναι η μεγαλύτερή μου επιτυχία είναι ότι μπαίνω κάπου μέσα σου με τη μουσική μου. Το ‘Ό,τι έχω ζήσει το έχει πει η Βίσση’ δεν είναι τυχαία φράση. Για αυτό τη σέβομαι πολύ αυτήν τη φράση. Κάτι ‘απόλυτες’, κάτι ‘θεότητες’ ωραία είναι αλλά δεν ψωνίζομαι με αυτά». Ωστόσο δεν ήταν ένα στοίχημα που είχαν πιστέψει όλοι. Η Άννα Βίσση αποκάλυψε την προτροπή που είχε από συνεργάτες της να ακυρώσει τη συναυλία. Εκείνη βέβαια δεν συμφώνησε καθόλου. «Όταν ανέβηκα στη σκηνή γλίστρησα από την βροχή. Την ώρα που επανήλθα είπα ότι δε θα πέσω, άρα πάμε καλά. Η βροχή ήταν τελικά γραφτό να έρθει να μας σπάσει τα νεύρα -στην αρχή- αλλά μετά να μας ηρεμήσει και να μας κουλάρει όλους. Ήταν πολύ συγκινητικό. Μου έλεγαν να ακυρώσω τη συναυλία. Υπήρχε κίνδυνος για την ασφάλεια των μουσικών, βάλαμε αμέσως τέντες και κάναμε ό,τι ήταν απαραίτητο. Έκλαιγε η Νίκη και μου έλεγε: ‘Πρέπει να το δεις αυτό. Είναι οι άνθρωποι με τις ομπρέλες και περιμένουν και γουστάρουν. Όλο αυτό μας ένωσε ακόμα περισσότερο και εμένα μου αφαίρεσε και το παραμικρό άγχος που είχα. Έφυγε! Μου ήταν αρκετό και μόνο ότι γινόταν η συναυλία» πρόσθεσε. Η θυσία και η αλήθεια «Καθημερινά κάνουμε θυσίες από μικρές μέχρι μεγάλες. Γουστάρω που κάνω κάποιες θυσίες, γιατί σημαίνει ότι αυτό που πιστεύω και θέλω να κάνω τη θυσία για κάτι, αξίζει. Είμαι ευτυχισμένη στην προσωπική μου ζωή. Μια χαρά είμαι σε όλα μου», είπε με την χαρακτηριστική της ειλικρίνεια. «Δεν πιστεύω ότι, αν δεν ήμουν τραγουδίστρια, θα ήταν πιο εύκολες οι ερωτικές και φιλικές μου σχέσεις. Δεν ξέρω πως να το απαντήσω. Είμαι αυτή που είμαι. Είναι πάντα χημεία αυτό. Μια χαρά είναι οι σχέσεις μου με όλες. Τα λέω όλα στον Νίκο Καρβέλα. Τα πάντα. Μπορεί να μην του πω τις σκέψεις μου και τις ξέρει ήδη. Ξέρει πιο πολλά για μένα, είναι ο άνθρωπός μου. Όπως εγώ ξέρω τα δικά του», παραδέχεται η τραγουδίστρια. «Βαριέμαι πάρα πολύ να μιλάω για άντρες και έρωτες. Πάμε παρακάτω. Δεν συμβαίνει τίποτα στη ζωή μου. Ρώτα με για πράγματα που συμβαίνουν» κατέληξε. Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ: «Το δωμάτιο έχει μπαλκόνι και φοβόμαστε ότι μπορεί να κάνει κάτι», είχε πει υπάλληλος του ξενοδοχείου λίγα δευτερόλεπτα πριν την μοιραία πτώση του Λίαμ Πέιν σε τηλεφώνημα έκτακτης ανάγκης. Όλο και περισσότερο συμπληρώνεται το παζλ της δολοφονίας του τραγουδιστή των One Direction, Λίαμ Πέιν, μέρα με τη μέρα. Ο 31χρονος έχασε τη ζωή του μετά από πτώση που είχε από τον τρίτο όροφο του ξενοδοχείου που διέμενε στο Μπουένος Άιρες. Ο Λίαμ Πέιν είχε χάσει τις αισθήσεις του πριν την μοιραία πτώσηΠριν από λίγες μέρες, μια δημοσιογράφος από την Αργεντινή, η Πώλα Βαρέλα, δήλωσε στην εκπομπή «Socios del Espectáculo» του τηλεοπτικού σταθμού Canal 13 του Μπουένος Άιρες ότι υπάρχει ένα βίντεο στην κατοχή των Αρχών όπου φαίνεται ο Λίαμ Πέιν να έχει χάσει τις αισθήσεις του πριν πέσει κατά λάθος από τον τρίτο όροφο του ξενοδοχείου CasaSur Palermo στις 16 Οκτωβρίου. «Υπάρχει υλικό που δεν έχει δοθεί στα μέσα ενημέρωσης με το μπαλκόνι που είδαμε όπου βλέπετε ότι ο Λίαμ λιποθυμά και τραγικά, λόγω του πού βρίσκεται, πέφτει από το μπαλκόνι», υποστήριξε (σύμφωνα με τη Mirror). «Αν ήταν δίπλα στο κρεβάτι του, θα είχε πέσει στο κρεβάτι του. Δεν είναι ότι πήδηξε επίτηδες. Αυτό το υλικό βρίσκεται στον επίσημο φάκελο της υπόθεσης», πρόσθεσε η Βαρέλα. Οι αρχές του Μπουένος Άιρες ανέφεραν προηγουμένως σε δήλωσή τους στο Page Six ότι «λόγω της θέσης στην οποία είχε αφεθεί το σώμα και των τραυμάτων από την πτώση, πιθανολογείται ότι ο Πέιν δεν υιοθέτησε την κατάλληλη στάση σώματος για να προστατευτεί και ότι θα μπορούσε να έχει πέσει ενώ βρισκόταν σε κατάσταση ημι- ή ολικής απώλειας των αισθήσεων». Τι αποκάλυψε η τοξικολογική εξέταση Τα αποτελέσματα της τοξικολογικής εξέτασης αποκάλυψαν ότι ο Λίαμ Πέιν είχε κάνει χρήση πολλών ειδών ναρκωτικών, συμπεριλαμβανομένου του κρακ, της κοκαΐνης και της «ροζ κοκαΐνης», η οποία είναι ένα ψυχαγωγικό ναρκωτικό που συνήθως αναμειγνύει μεθαμφεταμίνη, κεταμίνη, MDMA και άλλα. Τι ανέφεραν αυτόπτες μάρτυρες για τη συμπεριφορά του Λίαμ Πέιν λίγο πριν τον θάνατό του Λίγες ώρες πριν από τον θάνατό του, πολλοί αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι ο Πέιν συμπεριφερόταν αλλοπρόσαλλα στο λόμπι του ξενοδοχείου. Μάλιστα, ένας Αμερικανός τουρίστας ισχυρίστηκε μάλιστα ότι ο εκλιπών αστέρας είχε λιποθυμήσει λίγο πριν το προσωπικό του ξενοδοχείου τον «συνοδεύσει πίσω στο δωμάτιό του». Το παζλ συμπληρώνεται Η αστυνομία στην Αργεντινή που ερευνά τη μυστήρια πτώση πραγματοποίησε έφοδο στα σπίτια δύο υπαλλήλων του ξενοδοχείου στο οποίο συνέβη το τραγικό συμβάν και ενός «φίλου» του πρώην τραγουδιστή των One Direction, όπως έγινε γνωστό. Οι έφοδοι πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Τρίτης, ενώ ερευνήθηκαν και τα ντουλάπια των εργαζομένων στο ξενοδοχείο όπου πέθανε ο 31χρονος, δήλωσαν πηγές των αστυνομικών αρχών στο Μπουένος Άιρες στο TMZ. «Έχουμε έναν επισκέπτη που έχει τρελαθεί από τα ναρκωτικά και καταστρέφει τα πάντα στο δωμάτιό του. Χρειαζόμαστε κάποιον να έρθει» Η αστυνομία πιστεύει ότι οι εργαζόμενοι είχαν έρθει σε επαφή με τον Λίαμ πριν πέσει νεκρός από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου στο ξενοδοχείο CasaSur Palermo τον περασμένο μήνα. Θυμίζουμε πως, όπως αναφέρεται και παραπάνω, εξ όσων γνωρίζουμε κάποια μέλη του προσωπικού τον συνόδευσαν, λόγω της «αλλοπρόσαλλης» συμπεριφοράς του, πίσω στο δωμάτιό του. Συγκεκριμένα, ο Λίαμ Πέιν λέγεται ότι «συμπεριφερόταν αλλοπρόσαλλα στο λόμπι του ξενοδοχείου και έσπασε τον φορητό του υπολογιστή», πριν «χρειαστεί να τον μεταφέρουν πίσω στο δωμάτιό του», σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. «Δεν ξέρω αν η ζωή του επισκέπτη βρίσκεται σε κίνδυνο. Το δωμάτιο έχει μπαλκόνι και φοβόμαστε ότι μπορεί να κάνει κάτι» Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TMZ, ο «φίλος» του τραγουδιστή εντοπίστηκε από την αστυνομία εξετάζοντας τα μηνύματα στο τηλέφωνό του για να δει ποιος του πούλησε ναρκωτικά. Ωστόσο, σε «επίσκεψη» που πραγματοποιήθηκε στον χώρο του, αυτός απουσίαζε. Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την έφοδο της αστυνομίας στο ίδιο ξενοδοχείο στα τέλη του περασμένου μήνα και την κατάσχεση ηλεκτρονικών και έντυπων αρχείων. Πως εμπλέκεται το προσωπικό του ξενοδοχείου; Οι Αργεντινοί αξιωματικοί εξετάζει το ενδεχόμενου του να είχε πουλήσει στον μουσικό ναρκωτικά το προσωπικό του ξενοδοχείου τις ώρες που προηγήθηκαν του θανάτου του. Από τη νεκροψία μετά το θάνατό του διαπιστώθηκε ότι η αιτία θανάτου του 31χρονου στις 16 Οκτωβρίου ήταν οι κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις που υπέστη κατά την πτώση του. Οι εισαγγελείς διερεύνησαν έκτοτε τη θεωρία ότι ο Λιαμ βρισκόταν σε «κατάσταση ημι- ή ολικής απώλειας των αισθήσεων» κατά τη διάρκεια ενός προφανώς επεισοδίου υπό την επήρεια ναρκωτικών το πρωί του θανάτου του. Ένα τηλεφώνημα έκτακτης ανάγκηςΈνας εργαζόμενος στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου έκανε ένα ανησυχητικό τηλεφώνημα στο 999 ζητώντας «επείγουσα» βοήθεια, λόγω της περίεργης συμπεριφοράς του Λίαμ Πέιν. Ο υπάλληλος του ξενοδοχείου έκανε δύο κλήσεις, λέγοντας στην πρώτη: «Έχουμε έναν επισκέπτη που έχει τρελαθεί από τα ναρκωτικά και καταστρέφει τα πάντα στο δωμάτιό του. Χρειαζόμαστε κάποιον να έρθει». «Απλά στείλτε ένα ασθενοφόρο, μόνο ένα ασθενοφόρο» Στη συνέχεια τηλεφώνησε ξανά, αφού η γραμμή έπεσε νεκρή, λέγοντας: «Δεν ξέρω αν η ζωή του επισκέπτη βρίσκεται σε κίνδυνο. Το δωμάτιο έχει μπαλκόνι και φοβόμαστε ότι μπορεί να κάνει κάτι». Δευτερόλεπτα αργότερα ο υπάλληλος, ο οποίος συστήθηκε ως «Εστεμπάν», πρόσθεσε: «Απλά στείλτε ένα ασθενοφόρο, μόνο ένα ασθενοφόρο». Οι εργαζόμενοι είχαν ακούσει τον δυνατό ήχο της πτώσης στην αυλή του ξενοδοχείου, λίγο πριν ανακαλύψουν το πτώμα του τραγουδιστή λίγο μετά τις 17:00 το απόγευμα στην Αργεντινή. *Πηγή: Daily Mail
Η αντιπαράθεση μεταξύ της Τζένιφερ Λόπεζ και του Sean «Diddy» Combs έλαβε χώρα στο νυχτερινό κέντρο Lotus στις 7 Σεπτεμβρίου το 2000.
Ο Sean «Diddy» Combs και η Τζένιφερ Λόπεζ έβγαιναν από το 1999 έως το 2001. Κατά τη διάρκεια της σχέσης τους παραβρέθηκαν σε ένα after party των MTV VMA του 2000 στη Νέα Υόρκη. Η νύχτα αυτή είναι η ίδια που ο Diddy κατηγορείται πως επιτέθηκε σεξουαλικά σε ένα νεαρό κορίτσι, 13 ετών, μπροστά σε δύο celebrities, των οποίων τα ονόματα δεν είναι ακόμη γνωστά. Το φωτογραφικό υλικό που ήρθε στο φως δημοσιότητας τραβήχτηκε στο (πλέον κλειστό) νυχτερινό κέντρο Lotus στις 7 Σεπτεμβρίου το 2000. Εκεί βλέπουμε το τότε ζευγάρι να έχει έρθει σε μια έντονη αντιπαράθεση, ενώ ο υπόλοιπος κόσμος διασκεδάζει κανονικά στο πάρτι. Ο καβγάς της Τζένιφερ Λόπεζ με τον Sean «Diddy» Combs Ένας καλεσμένος που παραβρέθηκε στο αποκλειστικό πάρτι θυμήθηκε ότι ήταν μάρτυρας του επεισοδίου, το οποίο έληξε με τον ράπερ να αποχωρεί νωρίς με τη συνοδεία του και μια παρέα κοριτσιών. «Ο Diddy κρατούσε ένα μπουκάλι σαμπάνιας Cristal όλη την ώρα που εξυπηρετούσε τους καλεσμένους του», σύμφωνα με την πηγή που επικαλείται η Daily Mail. «Όλοι χόρευαν και διασκέδαζαν, αλλά όσο προχωρούσε η νύχτα οι εντάσεις αυξάνονταν μεταξύ εκείνου και της JLo». Εικόνες που ελήφθησαν αποκλειστικά από την Daily Mail απαθανάτισαν τη στιγμή που η φανερά εκνευρισμένη Τζένιφερ Λόπεζ φωνάζει στον ράπερ κατά τη διάρκεια του πάρτι, ενώ στη συνέχεια απομακρύνθηκε από κοντά του. Ποιοι άλλοι βρίσκονταν στο πάρτι Το afterparty των διασημοτήτων είχε συνδιοργανωτές τους ράπερ Eminem και Dr. Dre, ενώ μεταξύ των παραβρισκόμενων ήταν όπως οι Jay Z, Μπεν Στίλερ, Φρεντ Νταρστ και Ice T. Η J.Lo και ο Combs έφτασαν στον VIP χώρο του κλαμπ με την αδελφή της, Λίντα, τον μάνατζερ Μπένι Μεντίνα, το στέλεχος δισκογραφικής Damon Dash, καθώς και πολλά κορίτσια και διάφορα μέλη της συνοδείας τους. Όλοι χόρευαν και διασκέδαζαν αφού η Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία ήταν 31 ετών τότε, είχε εξασφαλίσει το βραβείο για το καλύτερο «Dance Video» για το τραγούδι της «Waiting for Tonight». Η στιγμή του καβγά Η Λόπεζ, η οποία στεκόταν σε μια υπερυψωμένη εξέδρα πάνω από το υπόλοιπο πλήθος, φαίνεται να σκύβει προς τον τότε σύντροφό της, που είναι από κάτω και ασχολείται με τους καλεσμένους στο πάρτι. Όμως για αδιευκρίνιστους λόγους, η ένταση μεταξύ του ζευγαριού κλιμακώθηκε, οδηγώντας σε μια δραματική αντιπαράθεση εν μέσω των ξέφρενων ρυθμών του πάρτι. Παράλληλα, η αδελφή της Χολιγουντιανής σταρ στεκόταν κοντά στο τότε ζευγάρι και προσπαθούσε να ελαφρύνει τη διάθεση όλων χορεύοντας. Μετά από λίγες ώρες γεμάτες με λογομαχίες και ένταση, ο Diddy αποφάσισε ότι ήταν ώρα να φύγει από το πάρτι. Πήρε τη Λόπεζ και τη συνοδεία τους, συμπεριλαμβανομένων των κοριτσιών, και βγήκαν μαζί, είπε η πηγή. Πως ήρθε στην επιφάνεια το φωτογραφικό υλικό Η επανεμφάνιση αυτών των φωτογραφιών έρχεται καθώς ο Diddy αντιμετωπίζει μια νέα μήνυση, που υποστηρίζει ότι επιτέθηκε σεξουαλικά εναντίον ενός 13χρονου κοριτσιού το ίδιο βράδυ, ενώ η Τζένιφερ Λόπεζ δεν κατονομάζεται στη μήνυση. Το περιστατικό λέγεται ότι συνέβη σε ένα σπίτι μακριά από το νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, αλλά ο χρόνος εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη δυναμική της σχέσης του Diddy και της Λόπεζ σε μια περίοδο που επισκιάζεται από σοβαρές κατηγορίες. Το ζευγάρι έμεινε μαζί για άλλους πέντε μήνες και τελικά χώρισε τον Φεβρουάριο του 2001. Η νέα μήνυση εις βάρος του Sean «Diddy» Combs Η νέα μήνυση ισχυρίζεται ότι ο Combs φέρεται να είχε «προσεγγίσει επιθετικά» τη νεαρή κοπέλα με ένα «τρελό βλέμμα στα μάτια του», πριν της επιτεθεί σεξουαλικά. Σύμφωνα με τη νέα μήνυση, ένας διάσημος άνδρας βίασε επίσης τη 13χρονη, ενώ ο Combs και μια διάσημη γυναίκα παρακολουθούσαν. Ο Combs αρνήθηκε τις κατηγορίες. Οι δικηγόροι του είπαν στην Daily Mail ότι «ποτέ δεν επιτέθηκε σεξουαλικά σε κανέναν» και ότι δεν είναι παρά «ξεκάθαρες προσπάθειες να κερδίσει δημοσιότητα». Η μήνυση που κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Νέας Υόρκης από τον δικηγόρο Τόνι Μπάζμπι περιγράφει λεπτομερώς το περιστατικό. Σύμφωνα με την κατάθεση, η ενάγουσα ήταν τότε 13 ετών και είχε πάει στο Radio City Music Hall χωρίς εισιτήριο, ελπίζοντας να μπει κρυφά στην εκδήλωση.
|
APXEIO
December 2024
Click to set custom HTML
|