O οίκος λανσάρει μία νέα εντυπωσιακή καμπάνια, μέσα από την οποία προωθεί την αυτοέκφραση και τη δημιουργικότητα.To προηγούμενο καλοκαίρι συμπληρώθηκαν 60 χρόνια από την γέννηση της αδικοχαμένης πριγκίπισσας Diana. Tότε, με αφορμή την επέτειο γέννησης της, ο ιταλικός οίκος Gucci κυκλοφόρησε ένα ανανεωμένο αντίγραφο του αγαπημένου της αξεσουάρ, της iconic τσάντας που πήρε το όνομα της, Diana bag. Υπό το όραμα του creative director του ιταλικού οίκου, Alessandro Michele, η νέα Gucci Diana, διαθέσιμη σε μίνι, μικρό και μεσαίο μέγεθος, έχει χερούλια από μπαμπού και κυκλοφορεί σε παστέλ μπλε, ροζ, μαύρο, καφέ και λευκό. Όσο για την Gucci Bamboo bag, η ιστορία της ξεκινά το 1947, στην μεταπολεμική Ιταλία, όταν στην προσπάθεια εύρεσης υλικών, ο Guccio Gucci μαζί με τους τεχνίτες του οίκου στη Φλωρεντία, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το μπαμπού για το χερούλι της νέας τους τσάντας. Τον περασμένο Φεβρουάριο ο οίκος επανακυκλοφόρσε και αυτή την τσάντα. Σήμερα ο οίκος λανσάρει μία νέα εντυπωσιακή καμπάνια, μέσα από την οποία προωθεί την αυτοέκφραση και τη δημιουργικότητα. Πρόκειται για μία συνεργασία, που ξεκίνησε για πρώτη φορά για να γιορτάσει την Gucci Bamboo 1947 και συνεχίζεται με μια νέα σειρά που περιλαμβάνει την τσάντα Gucci Diana. Σε αυτήν βλέπουμε, έργα διαφορετικών καλλιτεχνών που παρουσιάζουν ο καθένας με τον δικό του τροπο τις σύγχρονες εκδοχές των δύο εμβληματικών τσαντών. Οι τσάντες εμφανίζονται σε βίντεο, εικόνες και illustrations που δημιουργήθηκαν από ταλαντούχους καλλιτέχνες και φωτογράφους από όλο τον κόσμο, που κλήθηκαν να μοιραστούν το προσωπικό τους όραμα για το διάσημο στιλ. jenny.gr
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|