Η Επίτροπος Ισότητας των Φύλων κα Τζόζη Χριστοδούλου συντονίζει την πρώτη συζήτηση της σειράς «Διάλογοι για την Ισότητα των Φύλων», που διοργανώνει το Γραφείο της, με τη συμμετοχή φοιτητών, φοιτητριών, δημοσιογράφων και εμπειρογνωμόνων σε θέματα ισότητας. Το θέμα της συζήτησης φέρει τίτλο: «Γυναίκες στις επιστήμες: Όταν η ισότητα ενισχύει την καινοτομία». Γραφείο Επιτρόπου Ισότητας των Φύλων, Λευκωσία, Κύπρος
0 Comments
Leave a Reply. |
Archives
April 2026
|

RSS Feed