Newspaper "H MAXH", CYPRUS
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
  • "IOIO" ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
  • KYΠPOΣ
    • ΠOΛITIKH
    • KYΠΡΙΑΚΗ BOYΛH
    • OIKONOMIA
    • ENΔIAΦEPOYN
    • ΦIΛOΞENIEΣ
  • KOΣMOΣ
    • NEWS IN ENGLISH
    • ΥΦΗΛΙΟΣ ΝΕΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • OIKONOMIA
    • ΠOΛITIKH
    • OIKOΛOΓIA
  • MAXHDEFENCE
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΕΛΛΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΤΟΥΡΚΙΑ
    • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
    • ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
  • OIKOΓΕΝEIA-ΥΓEIA
    • KYΠPOΣ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΔIEΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • IATPIKA ΘEMATA EΞEΛIΞEIΣ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ
    • ΑΝΤΡΑΣ
    • ΠΑΙΔΙ
    • 3Η ΗΛΙΚΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΣΚΗΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • SHOWBIZ
  • ΑΡΘΡΑ
    • Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΓΝΩΜΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
    • SPYNEWS
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • AUTO-MOTO NEWS
  • ENΔIAΦEPOYN
    • ΜΟΔΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΕΝ ΟΙΚΩ
    • ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
    • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
    • ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΕΣ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ - ΙΑΤΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
  • ΑΡΧΕΙΟ - ΤΕΥΧΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOGS
    • "ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΑ"
    • MARILENA PITTA
    • TRAVELER
    • ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
    • Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΜΙΝΑΣ
    • PORTION REFORM
    • SHARP LIFE
    • ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ
    • ΑΜΥΝΩ ΔΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ

AUTO & MOTO NEWS

BMW: Επενδύει στην κινεζική τεχνολογία για τα νέα EV της

17/7/2025

0 Comments

 
Picture
Oι άνθρωποι της BMW τονίζουν πως πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση της φίρμας στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Δίνοντας μεταξύ άλλων ιδιαίτερη έμφαση στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά EV παγκοσμίως.
Η Momenta δεν είναι άγνωστη για τους premium κατασκευαστές της Ευρώπης μιας και στα τέλη του 2024 η Mercedes-Benz διεύρυνε τη συνεργασία με την κινεζική εταιρεία προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιεί το λογισμικό στα νέα της μοντέλα. Με τη συνολική της επένδυση να ξεπερνά τα 70 εκατομμύρια ευρώ.
Η συνεργασία των Βαυαρών με τον κινεζικό κολοσσό θα ξεκινήσει από τη νέα iX3, η παραγωγή της οποίας θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο της BMW στην Ουγγαρία εντός του 2025.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η Momenta θα αναπτύξει ένα προηγμένο σύστημα αυτόνομης πλοήγησης «end-to-end», που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο με ελάχιστη παρέμβαση από τον οδηγό.
Παράλληλα, θα ενσωματώσει στα μοντέλα του Μονάχου το πιο εξελιγμένο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της, ενισχύοντας τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης των νέων BMW.
Σε πρώτη φάση, η συνεργασία ανάμεσα σε BMW και Momenta θα αφορά τα μοντέλα που θα διατεθούν στην κινεζική αγορά. Μένει λοιπόν αν δούμε αν σε δεύτερο χρόνο επεκταθεί και για τα ευρωπαϊκά μοντέλα της μάρκας.

0 Comments

Maserati MCPURA: Νέο μοντέλο ή ανανέωση της MC20

12/7/2025

0 Comments

 
Picture
Η Maserati MCPURA παρουσιάστηκε επίσημα, αποτελώντας μια ιδιαίτερη εκδοχή της MC20 με έντονες επιρροές από την αγωνιστική GT2 Stradale. 

Παρότι βασίζεται στην MC20, η νέα MCPURA ξεχωρίζει χάρη στον πιο επιθετικό σχεδιασμό και τις αναβαθμίσεις που την τοποθετούν ανάμεσα στα πιο όμορφα σούπερκαρ της εποχής. Θα διατίθεται τόσο σε κουπέ όσο και σε κάμπριο, με την επίσημη πρεμιέρα να γίνεται στο εφετινό Goodwood Festival of Speed που ξεκίνησε σήμερα

Η μάσκα έχει ανασχεδιαστεί, με νέα γρίλια και αναβαθμισμένο σπλίτερ, προσδίδοντας πιο δυναμικό χαρακτήρα. Στο πίσω μέρος, η εικόνα γίνεται ακόμα πιο επιθετική με νέο, μεγαλύτερο διαχύτη με την πίσω πτέρυγα να έχει μεγαλώσει αισθητά, ενισχύοντας τόσο την κάθετη αεροδυναμική πίεση όσο και την αγωνιστική αισθητική. Επιπλέον, έχουν προστεθεί λογότυποι, ειδικά για την έκδοση MCPURA.

Η Maserati ανέφερε πως επένδυσε χιλιάδες ώρες εξέλιξης στην αεροδυναμική μέσω δοκιμών σε αεροσήραγγα, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες όπως ο συντελεστής οπισθέλκουσας.

Για να ενισχυθεί η αποκλειστικότητα του μοντέλου, η MCPURA λανσάρεται με πλούσια γκάμα νέων μοναδικών αποχρώσεων, αλλά η εταιρεία επιλέγει να κατονομάσει μόνο τέσσερα: Devil Orange, Verde Royale, Night Interaction καθώς και Ai Aqua Rainbow με το τελευταίο να είναι διαθέσιμο μόνο στην κάμπριο.

Στο εσωτερικό, η Maserati έδωσε μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το τιμόνι έχει εμπνευστεί απευθείας από την αγωνιστικό  GT2, είναι flattoped και στην κουπέ διαθέτει φωτεινές ενδείξεις αλλαγής ταχυτήτων και λεπτομέρειες από ανθρακόνημα. Παρόλο που η γενική διάταξη του εσωτερικού παραμένει γνώριμη από την MC20, στην MCPURA κυριαρχούν πιο premium υλικά, με εκτεταμένη χρήση Alcantara που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και σπορ χαρακτήρα.
​
Το infotainment παραμένει αμετάβλητο σε σχέση με την MC20, ωστόσο πλέον ενσωματώνεται ένα νέο ηχοσύστημα με έξι ηχεία, με προαιρετική αναβάθμιση σε ηχοσύστημα 12 ηχείων της Sonus Faber.

Μηχανικά, η Maserati κράτησε τον κινητήρα V6 Nettuno ως έχει, με απόδοση 640 ίππων και 720 Nm. Η MCPURA διατηρεί εκρηκτικές επιδόσεις, 0-100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 325 km/h στην κουπέ, ενώ το κάμπριο πέφτει στα 320 km/h.

0 Comments

Lanzante 95-59: Παρουσίαση για τον διάδοχο της McLaren F1

11/7/2025

0 Comments

 
Picture
Αν σου ξέφυγε η McLaren W1, η οποία είχε εξαντληθεί πριν ακόμα από το παγκόσμιο λανσάρισμά της, τώρα έχεις άλλη μία ευκαιρία. Λέγεται Lanzante 95-59 κι αν το όνομα της εταιρείας σού θυμίζει κάτι, είναι επειδή είχε επιφορτιστεί να μετρατρέπει τις αγωνιστικές McLaren F1 GTR σε μοντέλα δρόμου.

Τώρα, στο περιθώριο του φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του Lanzante 95-59. Πώς προέκυψε η ονοματοδοσία του μοντέλου; Είναι ένας φόρος τιμής στην 30ή επέτειο της νίκης της #59 McLaren F1 GTR στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995. Άρα 59 και 95.
Την κοιτάς και αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι πρόκειται για McLaren. Πράγματι, τόσο το σασί, όσο και ο διτούρμπινος V8 προέρχονται από αυτήν. Όμως, εδώ συνδυάζονται με 3θέσια διαμόρφωση και αμάξωμα από ανθρακονήματα.
Ο σχεδιασμός έγινε από τον Paul Howse, πρώην σχεδιαστή της McLaren, αλλά τα στυλιστικά γονίδια των 720S/750S εξακολουθούν να είναι ορατά. Τα τρία καθίσματα στην καμπίνα μιμούνται τη θρυλική F1. Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στο μπροστινό μέρος.
Το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στο Goodwood αποτελεί ένα πρωτότυπο, που αντανακλά την έκδοση παραγωγής. Βαμμένη σε γκρι χρώμα Ueno, ως αναφορά στην νικήτρια του Le Mans πριν τρεις δεκαετίες.
Πατάει σε μια τροποποιημένη έκδοση του μονοκόκ κάρμπον πλαισίου της McLaren που χρησιμοποιήθηκε στις P1, Senna, 720S, 765LT και 750S. Αν και το μεταξόνιο παραμένει στα 2.670 mm, το μήκος φτάνει τα 4.574 mm, δηλαδή είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από την 750S, αλλά λίγο μικρότερο από την P1.

O 4λιτρος twin-turbo V8 της McLaren αποδίδει 862 ίππους και 880 Nm. Στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, χωρίς την παραμικρή υβριδική υποβοήθηση.


Για τους αγοραστές που αναζητούν την καλύτερη δυνατή απόδοση, η Lanzante προσφέρει το προαιρετικό πακέτο LM30. Περιλαμβάνει σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, χταπόδια Inconel, απολήξεις εξάτμισης και βάσεις αμαξώματος από τιτάνιο, καθώς και επιχρυσωμένη θερμομόνωση.
Σε αυτή την περίπτωση, το βάρος μειώνεται κατά 20 kg και φτάνει τα 1.250 kg. Με την αναλογία κιλών ανά ίππων να υπερέχει της P1.
«Αυτό είναι το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα να κατασκευάσω», δήλωσε ο Dean Lanzante, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Δεν υπάρχει τίποτα που να συγκρίνεται με την εμπειρία μιας κεντρικής θέσης οδήγησης».
Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Lanzante 95-59 θα παραχθεί σε 59 μονάδες, με τιμή που ξεκινά από τα €1.182.000 προ φόρων. Κάτω από τα 2/3 της τιμής της W1, αλλά και χαμηλότερα από την τιμή των μεταχειρισμένων P1. Είδες που τελικά θα κάνεις και οικονομία;

0 Comments

Ο πόλεμος και η επανεμφάνιση των κουμπιών!

10/7/2025

0 Comments

 
Picture
Οι νεότεροι ίσως να μην μπορούν να ανακαλέσουν την εποχή όπου τα κινητά τηλέφωνα είχαν «αναλογικό» πληκτρολόγιο και την αίσθηση της χρήσης μιας τέτοιας συσκευής με το πάτημα φυσικών πλήκτρων.

Για εκείνους που δεν θυμούνται ή δεν γνωρίζουν το σημείο καμπής για την παντοδυναμία των οθονών αφής στα κινητά τηλέφωνα τοποθετείται στο πρώτο iPhone που σημειωτέον δεν είχε συγκεντρώσει και τις καλύτερες κριτικές για αυτή του την δυνατότητα, με τους τότε ισχυρούς της τεχνολογίας να χαρακτηρίζουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, περιττή πολυτέλεια την οθόνη αφής.



Read More
0 Comments

Λίγες ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση στην Κίνα, η MG αποκαλύπτει το εσωτερικό του νέου MG4

10/7/2025

0 Comments

 
Picture
Η κινεζική φίρμα θέλει να εδραιώσει την παρουσία της στην κατηγορία των ηλεκτρικών χάτσμπακ με τη νέα γενιά του MG4, η οποία θα λανσαριστεί εμπορικά στην Κίνα στις 5 Σεπτεμβρίου με πιο δυναμικό σχεδιασμό, αναβαθμισμένο εσωτερικό και προηγμένες τεχνολογίες.

Πριν από την επίσημο λανσάρισμα όμως, μπορούμε να έχουμε μια όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για το εσωτερικό μετά από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες που δημοσίευσε η MG. Η καμπίνα ακολουθεί σε γενικές γραμμές τη μίνιμαλ αισθητική της πρώτης γενιάς, με την αιωρούμενη κεντρική οθόνη, η οποία έχει μεγαλώσει σημαντικά σε σχέση με το εν κυκλοφορία μοντέλο να ξεχωρίζει. Με μια σειρά από φυσικούς διακόπτες να παίρνει θέση ακριβώς από κάτω.
Όπως μαθαίνουμε, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας θα προέρχεται από την Oppo και θα προσφέρει λειτουργίες όπως απομακρυσμένο έλεγχο του αυτοκινήτου από το smartphone, πλοήγηση με χειρονομίες και φωνητική αλληλεπίδραση μέσω τεχνητής νοημοσύνης.
​
Ακόμη, η MG έχει αναφέρει πως το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με ηλεκτρικά, αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα αλλά και μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας που θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2.
H νέα γενιά θα φέρει φωτιζόμενο λογότυπο εμπρός και θα μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις. Καθώς από τα 4,28 m θα ανέβει στα 4,39 m ξεπερνώντας σε μήκος μοντέλα όπως τα BYD Dolphin και VW ID.3. Σύμφωνα με ρυθμιστικά έγγραφα από την Κίνα, το νέο MG4 θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 163 PS, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Και όπως όλα δείχνουν θα διατηρήσει την υπάρχουσα γεωμετρία της ανάρτησης με γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
Μέσα ενημέρωσης της Κίνας αναφέρουν ότι το ανανεωμένο MG4 μπορεί να υιοθετήσει μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης με αυτονομία έως 800 km (CLTC). H MG όμως δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη αυτές τις πληροφορίες.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως κινέζα μπλόγκερ απαθανάτισε το MG4 στο δρόμο, δίνοντάς μας την ευκαιρία να δούμε την πρώτη του εικόνα σε πραγματικές συνθήκες. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε φέρει τη νέα χρωματική απόχρωση της φίρμας, που ονομάζεται «Donglai Purple».
Η λέξη «Donglai» μεταφράζεται ως «ερχόμενο από την Ανατολή» και σύμφωνα με την εταιρεία, το χρώμα διαθέτει μεταλλική γυαλάδα στον ήλιο και περλέ φινίρισμα υπό διαφορετικές γωνίες φωτισμού.

0 Comments

Τέλος από τη Red Bull μετά από 20 χρόνια ο Κρίστιαν Χόρνερ

9/7/2025

0 Comments

 
Picture
Στην απομάκρυνση του Κρίστιαν Χόρνερ, από την θέση του επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Formula 1, ανακοίνωσε η Red Bull Racing, τερματίζοντας τη συνεργασία του που ξεκίνησε το 2005
​

Η συμβολή του και η κληρονομιά του
Ο Χόρνερ οδήγησε την ομάδα σε 8 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών και 6 τίτλους κατασκευαστών, με οδηγούς όπως ο Sebastian Vettel (2010–2013) και ο Max Verstappen (2021–2024), κερδίζοντας, συνολικά 124 Γκραν Πρι υπό την ηγεσία του .

Αιτίες της απόλυσης
Η ομάδα από εκεί που μέχρι πριν από δύο χρόνια ήταν κραταιά, κατρακύλησε στην 4η θέση στην κατάταξη κατασκευαστών μέχρι τα μέσα της φετινής σεζόν, με τον Verstappen να υστερεί από τις κορυφαίες θέσεις.
Εκτός αυτού όμως υπήρχαν και εσωτερικές εντάσεις. Πίεση από τη διοίκηση, ειδικά από τον Jos Verstappen (πατέρα του Max) και διοικητική αναταραχή μετά τη δημόσια κριτική τον προηγούμενο χρόνο.
Παράλληλα δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το σκάνδαλο που είχε δημιουργηθεί, αναφορικά με σεξουαλική παρενόχληση σε μέλος της ομάδας. Αν και δικαιώθηκε από δύο εσωτερικές έρευνες το 2024, η υπόθεση καταγράφηκε ως δυσμενής παράγοντας.
​
Ο διάδοχός του
Δε θα είναι ένας αλλά… δύο. Ο Laurent Mekies θα είναι ως νέος CEO και team principal της Red Bull Racing, ενώ ο Alan Permane προάγεται ως ο νέος επικεφαλής των Racing Bulls.
Ο Oliver Mintzlaff (CEO Corporate Projects & Investments) δήλωσε:
«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Christian Horner για την εξαιρετική δουλειά των τελευταίων 20 χρόνων… με την ακαταπόνητη δέσμευση, την εμπειρία και την καινοτομία του…»
Ωστόσο, δεν έχει υπάρξει ακόμα δημόσια τοποθέτηση από τον ίδιο τον Χόρνερ.

0 Comments

Η 911 Club Coupé είναι συλλεκτική, αλλά πρέπει να είσαι μέλος στο Porsche Club of America για να την αποκτήσεις

7/7/2025

0 Comments

 
Picture
Ποτέ δεν χορταίνουμε τις Porsche 911, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για μία ακόμα επετειακή έκδοση. Για να τιμηθούν τα 70 χρόνια του Porsche Club of America (PCA), θα παραχθούν 70 συλλεκτικές Club Coupé.

Για να αποκτήσεις την εορταστική Porsche 911 θα πρέπει να είσαι μέλος του μεγαλύτερου οργανισμού ιδιοκτητών Porsche στον κόσμο. Πρόκειται για την 3η επετειακή έκδοση, μετά από την 997 Carrera S του 2005 και την 991 GTS του 2015.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά της, η νέα Club Coupé βασίζεται στην 992.2 Carrera T που παρουσιάστηκε πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που την καθιστά πολύ ελκυστική στους Αμερικανούς λάτρεις της αυτοκίνησης. Που προσφάτως ανακάλυψαν τις χάρες της χειροκίνητης μετάδοσης.
Ένα νέο εξωτερικό χρώμα που ονομάζεται Sholar Blue Metallic δίνει στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή ταυτότητα. Αποτίει φόρο τιμής στον Bill Sholar, ο οποίος ίδρυσε το PCA το 1955.
Πρόσθετες οπτικές λεπτομέρειες, όλες υπό την επίβλεψη της Porsche Exclusive Manufaktur, περιλαμβάνουν κόκκινες πινελιές στον μπροστινό προφυλακτήρα και στο κάλυμμα του κινητήρα, το οποίο φέρει επίσης σήμα «PCA 70 years». Η επιγραφή Club Coupé σε Brilliant Silver διακοσμεί τις πόρτες.

Ένα άλλο όμορφο χαρακτηριστικό είναι ένα νέο σετ ζαντών αλουμινίου, διαστάσεων 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω. Είναι βαμμένες σε Satin Black με πινελιές Brilliant Silver, δίνοντας μια μοναδική εμφάνιση στην 911.
Στο εσωτερικό, τους ιδιοκτήτες υποδέχονται φωτιζόμενα μαρσπιέ με την επιγραφή Porsche Club of America. Φυσικά, διατηρείται το τιμόνι GT Sport και ο λεβιές ταχυτήτων από καρυδιά της στάνταρ 911 Carrera T.
Η καμπίνα είναι επενδυμένη με μαύρη δερμάτινη ταπετσαρία με ραφές Speed ​​Blue και Guards Red. Ωστόσο, υπάρχει ένα εκτεταμένο πακέτο προαιρετικού εξοπλισμού για να ξεχωρίζεις ακόμη περισσότερο.

Τέλος, οι ιδιοκτήτες θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ρολόι περιορισμένης έκδοσης από την Porsche Design, με προδιαγραφές που ταιριάζουν με το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής.
Η Club Coupé δεν έχει καμία μηχανική τροποποίηση σε σχέση με την Carrera T, η οποία ήδη διαθέτει ανάρτηση PASM Sport, η οποία χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 10 mm σε σύγκριση με την στάνταρ 911.
Αλλά και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με Porsche Torque Vectoring, τετραδιεύθυνση, Sport εξάτμιση, το πακέτο Sport Chrono και αναβαθμισμένα φρένα.

Κάτω από το πίσω καπό βρίσκεται ο γνωστός επίπεδος 6κύλινδρος με τα δύο τούρμπο, που αποδίδει 394 ίππους και 450 Nm. Όλα στους πίσω τροχούς, αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
​
Μία μονάδα θα παραμείνει στο Μουσείο της Porsche και δεν περιλαμβάνεται στο σύνολο της παραγωγής. Τα 70 αυτοκίνητα πελατών θα μοιραστούν μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά. Η παραγωγή ξεκινά αυτό το φθινόπωρο και θα διαρκέσει έως την άνοιξη του 2026, με τις λεπτομέρειες τιμολόγησης να ανακοινώνονται πλησιέστερα στην κυκλοφορία.

0 Comments

F1: Ο Νόρις νικητής εντός έδρας στο Σίλβερστον μετά την ποινή στον Πιάστρι

6/7/2025

0 Comments

 
Picture
Ο άστατος καιρός ήταν ο βασικός πρωταγωνιστής στο GP Μ. Βρετανίας, με τη McLaren να κάνει ξανά το 1-2 – Ιστορικό βάθρο για τον Χούλκενμπεργκ.

Το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, ο 12ος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1, ήταν ένας κλασικός αγώνας στο Σίλβερστον: με βροχή, Αυτοκίνητα Ασφαλείας, ανατροπές και έναν Βρετανό νικητή για να χαρούν οι εκατοντάδες χιλιάδες των θεατών που κατέκλυσαν την πίστα.

Για άλλη μία φορά οι δύο οδηγοί της McLaren βρίσκονταν σε δικό τους αγώνα και η νίκη «παίχτηκε» μεταξύ τους. Νικητής αναδείχτηκε ο Λάντο Νόρις, εκμεταλλευόμενος σε μεγάλο βαθμό την ποινή 10 δευτερολέπτων που δέχτηκε ο Όσκαρ Πιάστρι.

Η ποινή που έκανε τη διαφορά
Ο Αυστραλός δέχτηκε την (μάλλον αυστηρή σε πρώτη ανάγνωση) ποινή για τον τρόπο που προσπάθησε να ελέγξει το γκριντ στην επανεκκίνηση μετά το τρίτο Αυτοκίνητο Ασφαλείας και παρότι στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα είχε την πρωτοπορία του αγώνα, που σε κάποια σημεία μάλιστα έδειχνε άνετη, έπρεπε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση στην τελική κατάταξη.

​gazzetta.gr

0 Comments

F1 - Η βρετανική αστυνομία αναζητά αυτόν τον άνδρα για κλοπή τιμονιού από μονοθέσιο

6/7/2025

0 Comments

 
Picture
Η κλοπή σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 4 Ιουλίου στο Σίλβερστον και αφορά ιστορικό μονοθέσιο της Formula 1.
​
​
Πληροφορίες για έναν άνδρα αναζητά η αστυνομία του Νορθαμπτονσάιρ, σχετικά με κλοπή τιμονιού από ιστορικό μονοθέσιο της Formula 1.

Η αστυνομία δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφία ενός άνδρα - ντυμένου στα χρώματα της McLaren - η οποία προέρχεται από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης.

Η κλοπή σημειώθηκε στις 2.30 μμ (τοπική ώρα) την Παρασκευή 4 Ιουλίου στη πίστα του Σίλβερστον, όπου διεξάγεται το Grand Prix της Formula 1. Το τιμόνι αφαιρέθηκε από ιστορικό μονοθέσιο της Formula 1, το οποίο ήταν στατικό έκθεμα στον περιβάλλοντα χώρο της πίστας. Η αστυνομία ζητά από όποιον αναγνωρίζει τον άνδρα να επικοινωνήσει μαζί της.

0 Comments

Φερστάπεν: «Δύσκολο να προβλέψω τι θα γίνει στον αγώνα»

6/7/2025

0 Comments

 
Picture
Ακόμη μία pole position για τον Μαξ Φερστάπεν που θα εκκινήσει πρώτος στο Grand Prix της Formula 1 στο Σίλβερστοουν.
​

Ο Ολλανδός πιλότος μίλησε για τις κατατακτήριες δοκιμές και το πως τα πήγε το μονοθέσιό του, ενώ στάθηκε και στον αγώνα.

Οι δηλώσεις του Μαξ Φερστάπεν:
«Ήταν δύσκολα λόγω του ανέμου. Καθ’ όλη τη διάρκεια των κατατακτηρίων ο άνεμος άλλαζε φορά συνεχώς. Τα μονοθέσια αυτά είναι πολύ ευαίσθητα στον άνεμο. Προσπάθησα να κάνω έναν καλό χρόνο. Ο τελευταίος μου γύρος ήταν αρκετά καλός για την pole. Είναι μία φοβερή πίστα το Σίλβερστον, πηγαίνεις με το πόδι κολλημένο στο γκάζι στις στροφές. Πρέπει να είσαι πολύ επικεντρωμένος στο γύρο, είναι τρομερό.
Είμαστε αρκετά γρήγοροι στις ευθείες, κάτι που δεν μας βοηθάει πολύ στις γρήγορες στροφές. Ευτυχώς μας βγήκε σήμερα, όμως πρέπει να δούμε τι θα γίνει, μπορεί να βρέξει κιόλας. Η pole είναι μεγάλη ώθηση για την ομάδα και ανυπομονώ για την μάχη».
Για τον  αγώνα: «Είναι δύσκολο να προβλέψω το τι θα γίνει . Θα αγωνιστούμε, θα διασκεδάσουμε και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό».

0 Comments
<<Previous

    ΑΡΧΕΙΟ

    July 2025
    June 2025

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    All
    CARS NEW MODELS
    F1
    HISTORY
    MOTOG GP
    WRC

    RSS Feed

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
  • "IOIO" ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
  • KYΠPOΣ
    • ΠOΛITIKH
    • KYΠΡΙΑΚΗ BOYΛH
    • OIKONOMIA
    • ENΔIAΦEPOYN
    • ΦIΛOΞENIEΣ
  • KOΣMOΣ
    • NEWS IN ENGLISH
    • ΥΦΗΛΙΟΣ ΝΕΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • OIKONOMIA
    • ΠOΛITIKH
    • OIKOΛOΓIA
  • MAXHDEFENCE
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΕΛΛΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΤΟΥΡΚΙΑ
    • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
    • ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
  • OIKOΓΕΝEIA-ΥΓEIA
    • KYΠPOΣ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΔIEΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • IATPIKA ΘEMATA EΞEΛIΞEIΣ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ
    • ΑΝΤΡΑΣ
    • ΠΑΙΔΙ
    • 3Η ΗΛΙΚΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΣΚΗΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • SHOWBIZ
  • ΑΡΘΡΑ
    • Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΓΝΩΜΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
    • SPYNEWS
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • AUTO-MOTO NEWS
  • ENΔIAΦEPOYN
    • ΜΟΔΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΕΝ ΟΙΚΩ
    • ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
    • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
    • ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΕΣ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ - ΙΑΤΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
  • ΑΡΧΕΙΟ - ΤΕΥΧΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOGS
    • "ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΑ"
    • MARILENA PITTA
    • TRAVELER
    • ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
    • Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΜΙΝΑΣ
    • PORTION REFORM
    • SHARP LIFE
    • ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ
    • ΑΜΥΝΩ ΔΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ